A Blog Weboldala


Banner

2010. november 30., kedd

MTV News interjú

Kép: MTV News
Szintén saját fordítás!



Miley és Selena nyomdokaiban. Az új kiscsillag pózol a Disney által kialakított sztárvilágban: Bella Thorne, a Shake It Up sztárja.

Thorne a legújabb Hollywoodi kiscsillag.
Az MTV News elkapta egy beszélgetésre a családias udvartartással, és lerántotta a leplet a Shake It Up-ról, valamint csevegtek arról is, milyen érzés a legfrissebb névnek lenni a Disney listáján.

"A Shake It Up két legjobb barátról szól, Cece Jones-ról és Rocky Blue-ról, szeretnék élni az álmaikat mint profi táncosok, egy TV showban, amit Shake It Up Chicagonak hívnak."
Magyarázta Thorne.

"Alapvetően ez arról szól, hogy kövesd az álmaid és utazásról, iskoláról, barátokról és minden ilyesmiről."
Thorne, aki a meghallgatás után számolt azzal, hogy elbukik azt mondja keresztül kellett mennie a válogatók pusztításán, mielőtt megkapta a szerepet.

Feláldozott egy szeretett darabot is a ruhatárából a szerepért.
"Kellenének ezek az új balettcipők-tönkrementek."
Thorne panaszkodik, jó természetűek voltak. (a cipők)
"Igen, teljesen tönkrementek a rengeteg tánc miatt."

Thorne sokat dolgozott a megerőltető mozdulatokkal az álommunkájáért.
Bármennyire  is, visszataszítónak találhatják (egyesek) a rideg és zord tánc centrikus előadást, ő az új jövevénye egy mesteri koreográfiának egy profi pályán.

"Csak táncoltam, mióta megkaptam a Shake It Up szerepét." árulta el. "Úgy értem, persze egész életemben táncoltam, de soha nem vettem órákat vagy ilyesmi. Szóval csak figyeltem az előadásokat és a freestyle-osokat."

Thorne felszedett pár tánclépést, és ez egyáltalán nem probléma, úgy tűnik szerzett egy helyet magának a Diseny családban - egy bulierőmű, büszke arra, hogy otthonának nevezheti.

"Ez csodálatos érzés!" tört ki belőle. "Tényleg nem tudod leírni az érzést, mert annyira boldog vagyok és úgy örülök, hogy itt lehetek, és a többiek a tehetséges csapatunkból nagyon keményen dolgoznak a Shake It Up-on. Mindannyian beleadjuk szívünk-lelkünk minden epizódban, és csak reméljük, hogy az emberek nagyon szeretik majd amit csinálunk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése